Rutes a peu

Als voltants de la casa, o a pocs minuts en cotxe, hi ha un munt de rutes que es poden fer a peu. Rutes  que us permetran de gaudir del paissatge i del patrimoni cultural del territori.

Excursions de diferent durada i intensitat, adaptades a tots els gustos i possibilitats..

Videos d'excursions fetes des de la Casa Rural

Hem fet una excursió des de la Casa Rural La Fàbrega fins Aiguaviva. És una ruta circular d'uns 9 quilometres. Des de la casa hem baixat fins al camí de les oliveres i l'hem seguit fins a creuar la riera per la palanca. Hem entrat a El Pla de Manlleu i hem agafat el carrer de Sant Miquel que ens porta fins a l'ermita del mateix nom. Pel cami hem travessat boscos i vinyes i, a la llunyania, hem vist Selma. Des de l'ermita s'agafa un corriol que ens porta fins a Aiguaviva. Hem seguit envoltats d'un paisatge de boscos i vinyes i, a l'alçada de can Boques hi ha una fantàstica cabana de pedra seca. Al arribar a Aiguaviva hem descansat una estona i hem aprofitat per fer un vermut a El Celler. De tornada hem fet part del camí per la carretera.Fins a entrar a la casa rural per un camp d'oliveres.

Hem fet una excursió al Puig de Montagut des de la Casa Rural La Fàbrega. Cal anar amb cotxe durant uns 10 minuts fins a l'esglèsia de Sant Jaume de Montagut. Un cop allà s'agafa un camí i uns centenars de metres més endavant, a la dreta, hi ha un corriol que ens portarà fins el puig. El recorregut fa pujada en mig d'una frondosa vegetació. Un cop a dalt, les vistes son espectaculars. La tornada l'hem fet per l'altra banda, passant pel racó de Sant Bernat i seguint ruta pel mig del bosc fins tornar al cami de partida que ens portarà fins a l'esglèsia on hem aparcat el cotxe.

Hem fet una excursió a Marmellar des de la Casa Rural La Fàbrega. Cal anar amb cotxe durant uns 10 munuts fins a les Pinedes Altes. Un cop allà s'agafa un camí que porta directament fins el poble abandonat de Marmellar. Pel camí veurem el cim del Montmell i la serrelada de Montserrat. Arribats podrem contemplar l'esglesia de Sant Miquel que conserva el campanar i les restes de les cases del poble. Seguirem la ruta per un corriol que ens portarà fins a la riera de Marmellar i d'allà estant agafarem un cami pel que arribarém fins on hem deixat el cotxe.

Ruta Cister

Cister és una expressió que identifica un territori concret format per les comarques de l'Alt Camp, la Conca de Barberà i l'Urgell i els seus 65 municipis. El seu nom es deu al fet que el patrimoni artístic i cultural de cada una d’aquestes comarques té un monestir cistercenc: Santes Creus, Poblet i Vallbona de les Monges.

Costa Daurada

Magnífiques platges i molt de sol a mitja hora en cotxe.

Castells de la frontera del Gaià

La ruta dels castells del Gaià ens permet descobrir nombroses construccions mil·lenàries a través de la frontera natural que va significa el riu Gaià en l'època de la Marca Hispànica. La vall del Gaià té la densitat més alta de castells i torres medievals de tot Catalunya.

Port Aventura

Uns dels principals parcs d'atraccions d'Europa.

Ciutats de Tarragona i Barcelona

La localització de la Casa Rural La Fàbrega permet per aquells que vulguin visitar les ciutats de Tarragona, a 50 Km, i la de Barcelona, a 70 Km.